22 Nisan 2016 Cuma

görme engelli kız kardeşimin kahreden cümlesi


herkese iyi günler. umarım herkes mutludur, ama ben mutlu olamayacağım.
9 yaşındaki kız kardeşim dünkü sözüyle içimizi dağladı. adeta bizi diri diri mezara koydu. evvela olayın nasıl başladığını, kız kardeşimin nasıl görme engelli olduğunu anlatayım ancak kendimden ve ailemizden kısaca bahsetmek isterim.
ben 19 yaşında şu an lys'ye hazırlanan bir panpanızım. annem ev hanımı babam ise boyacıdır. yevmiye ile çalışıyor babam. yazın çok iş oluyor ama kışın baya zorluk çekiyoruz.
ben 12 yaşlarında annemin hamile olduğunu, bir kardeşim olacağını öğrendim. aileme hiç tepki vermedim. çünkü sinirliydim. çocuğuz ya, papucumuz dama atılacak düşüncesindeyiz sözde. aradan zaman geçti kız kardeşim doğdu. eve ziyaretler, yiyecekler, kız kardeşimi herkesin sevmesi, kimsenin benle ilgilenmemesi canımı sıkmıştı. aradan bir ay geçtikten sonra kız kardeşimin ne kadar zevimli, tatlı olduğunu fark ettim. ondan sonra da zaten olgunlaşıp, böyle saçma bir düşünceye kapılmadım. kardeşimi her şeyden korurum düşüncesi vardı bende.
kız kardeşimle hep ben ilgileniyordum. ilk okula başladığında bile ona ders çalıştıracağım diye çok sevinçliydim. aslında ben hep yalnızmışım lan bir kardeşe ihtiyacım varmış benim.
kardeşim sınıfta ilk okuma yazmayı öğrenen oldu. anneme velilere verilen teşekkür belgelerinden verildi okul aile birliği tarafından falan filan.
kardeşim ikinci sınıfa başladı. ne olduysa ikinci sınıfta oldu zaten. karnelerini almaya 2 hafta kala çocukları öğretmen dışarı çıkarıyor. çocuklar da birbirlerine ebelemece oynuyorlar. yani bir kişi ebe oluyor diğeri onu yakalamaya çalışıyor değerse ebedir.
çocuğun biri ebe oluyor kız kardeşimi koşturuyor. ikisi de hızlı. kardeşimin ayakkabısının bağcığı açılmış bir anda takılıyor ama düşmüyor. sendeliyor ve yavaşlıyor diğeri de ebe yapıcam diye buna dokanıyor o anda. tabi hızlı gerçekleşiyor bunlar. ardından kız kardeşimin kafası okulun bahçesindeki basketbol potalarının demirlerine çarpıyor. zaten öğretmeni direkt ambulansı arıyor sonra da bizi.
doktora gidiyoruz ve kardeşimin beynindeki hasardan dolayı göremeyeceğini öğreniyoruz. bir ilaçlar tomografiler falan.
tedavisi mümkün ama riskli. annem de babam da kabul etmedi. ayrıca da çok pahalı ve devlet karşılamıyor ameliyat parasını.
kardeşimi de geçecek kendiliğinden diye kandırdık.
aradan zaman geçti biz hala doktor doktor geziyoruz. yani bir çarpmayla görememek bu kadar kolay olmamalı. bir sebebi ve tedavisi olmalı.
aradan aylar geçti. bir haftadır kardeşimde bir değişiklik vardı. sürekli uyumak istiyordu. dün sabah da uyanıp kahvaltı yaptıktan sonra tekrar uyumak istemesi beni işkillendirdi.
"busecim, abicim, canımın içi neden sürekli uyumak istiyorsun bakalım?" dedim. "yoksa hep uykun mu geliyor, bir insan bu kadar çok uyumaz amaaa" dedim esprili bir şekilde tatlı tatlı konuşarak. hani bir şey varsa azğından laf alayım diye. bir yeri falan ağrıyorsa bir doktora gideriz diye düşünüyorum.
"abi uyumam lazım" dedi. "uykun mu var?" dedim. "hayır ama çabuk uyumam lazım abi" dedi. "beni rahatsız etme sonra oynarız dedi." dedi. biz beraber buse ile şarkı söyleme yarışması yapıyorduk. hani göremiyor bari şarkı söyleyelim, dinleyelim de canı sıkılmasın diye. çok da eğleniyorduk fazla üzülmüyordu iyileşecek, kendisi geçecek diye.
neyse ben bu olayın üzerine gidecektim tekrar tekrar buseye sordum.
"abi rüyamda gözleri masmavi, çok güzeeel bepbeyazz bir kedi gördüm. ondan sonra rüyamda pepe'nin kardeşi bebe'yi gezdiriyordum anneleri bana emanet etmişti, çok eğlendik" dedi.
baya baya bir sürü rüya görmüş canım kardeşim. tekrar rüya görüp, bir şeyler yaşayıp kendince eğlenmek için uyumak istiyormuş meğerse.

şimdi ben bu kıza nasıl uyuma derim? nasıl ikna ederim? inatçı da bir kız. off of.

Artikel Terkait

görme engelli kız kardeşimin kahreden cümlesi
4/ 5
Oleh

Berlangganan

Suka dengan artikel di atas? Silakan berlangganan gratis via email

3 yorum

30 Ağustos 2019 03:36 delete

Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

* Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

* Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

* Tost olmayı arzulayan bayanlar

* Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

* Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

* 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Reply
avatar
13 Mayıs 2020 20:36 delete

Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

* Evli Çiftlere 3.TEK ERKEĞİM!

* Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

* Tost olmayı arzulayan bayanlar

* Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

* Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

* 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Reply
avatar
27 Kasım 2021 07:31 delete

MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

* GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

* EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

* EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

* KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

* TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

* KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

* SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

* 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

Reply
avatar